Mediafax Talks about Advertising Measuring

"Tu cat dai pentru imaginea ta?"

20 mai 2008, Clubul Taranului (Muzeul Taranului Roman), Bucuresti

Reactii presa


Stirile PROTV
PROTV (20 mai 2008)
Adevarul

Cate "parale" face industria de publicitate?

Business Standard

Masurarea publicitatii in discutie

Piata medie in 2008, 7,9 mld. euro la rate card

O campanie in cinematografe, 15.000 euro pe luna

Financiarul

Industria de publicitate ar putea furniza cifre nete in doi-trei ani

Gandul

Conferinta: "Tu cat dai pentru imaginea ta?"

Ziarul Financiar

Investitii nete de 625 mil. euro in acest an in publicitate, cu 32% mai mari

MediafaxTalks about advertising, pe 20 mai
AdPlayers.ro (14 mai 2008)

Mediafax, agentia de stiri din grupul Media Pro, organizeaza conferinta Mediafax Talks about Advertising Measuring.

Sub titlul "Tu cat dai pentru imaginea ta?", evenimentul isi propune sa abordeze teme cum sunt necesitatea unei evaluari reale a pietei de publicitate, masurarea corecta a audientei TV, autoreglementarea din publicitatea online, provocarile masurarii indoor si stadiul pietei romanesti de advertising in comparatie cu celelalte tari europene. Vor mai fi discutate subiecte legate de valoarea neta a pietei romanesti de publicitate, dar si cum noile medii fac pasi rapizi catre autoreglementare si inovatie.

Printre vorbitorii evenimentului se numara Mihail Vartosu - presedintele onorific al IAA Romania, Stefan Iordache - presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), Andi Dumitrescu - Managing Director GfK Romania, Cristian Iorga - directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu - directorul de vanzari Pro TV, Lucia Romaniuc - presedintele Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA), Arina Ureche - directorul general BRAT si Marius Dobre - presedintele Asociatiei pentru Radio Audienta (ARA).

Moderatorii conferintei sunt Orlando Nicoara - directorul general MediaPro Interactiv si Dan Petre - Managing Partner D&D Research. Evenimentul va avea loc marti, 20 mai, la Clubul Taranului de la Muzeul Taranului Roman, incepand cu ora 9.30.

Piata media din Romania va ajunge la aproape 8 milioane de euro
Banii Nostri (21 mai 2008)

Piata media urmeaza sa ajunga la circa 7,9 milioane de euro, conform rate card-urilor, in timp ce cheltuielile nete sunt estimate la aproximativ 625 de milioane de euro, a declarat presedintele onorific IAA Romania, Mihail Vartosu, in cadrul conferintei "Mediafax Talks about Advertising Measuring".

"Suntem o tara subdezvoltata. Raportul dintre cheltuielile pentru televiziune si cele pentru alte medii sunt mult in favoarea televiziunii, iar daca ne uitam la alte piete, observam un echilibru intre cheltuielile pe TV si cele pe print si se observa chiar investitii usor crescute pe internet. In perioada urmatoare vom vedea o crestere a cheltuielilor pentru publicitate pe internet", a precizat Vartosu, care a mai mentionat ca legislatia din tara noastra este permisiva, deoarece nu exista necesitatea de a capata o licenta pentru a opera un business in advertising.

Citeste tot articolul

Piata neta de media creste cu 30% in 2008, la 625 mil euro
Daily Business (20 mai 2008)

Daca anul trecut veniturile nete atrase din publicitate de media locala au fost de circa 471 mil euro, pana la sfarsitul lui 2008 se vor ridica la 625 mil euro, din care peste 50% vor proveni din mediul TV, in jur de 385 mil de euro, potrivit estimarilor firmei de cercetare Alfacont.

Datele Alfacont au aratat o discrepanta majora intre valorile nete si cele brute ale pietei media locale. Daca netul indica pentru intreaga piata 625 mil. euro pana la sfarsitul anului, valorile la rate card se ridica pana la 7,9 miliarde de euro.

Televiziunile vor atrage venituri nete de 385 mil euro anul acesta, in crestere cu 20%.

Piata de print s-a ridicat 105 mil de euro net in 2007, iar anul acesta va ajunge la 138 mil euro, in crestere cu 30%, in timp ce radioul a raportat 30 mil euro in 2007, estimarile indicand si pentru acest segment o crestere de 30%, de pana la 39 mil. la sfarsitul lui 2008.

Citeste tot articolul

Mediafax Talks about Advertising Measuring - primul eveniment consacrat masurarii publicitatii
Gandul.info (12 mai 2008)

Mediafax, cel mai mare furnizor roman de informatie generala si de afaceri, reuneste, marti, 20 mai, specialisti in advertising din Romania si din strainatate, la primul eveniment dedicat exclusiv procesului de masurare a publicitatii, indiferent de mediul in care aceasta este difuzata.

Conferinta Mediafax Talks about Advertising Measuring, cu titlul "Tu cat dai pentru imaginea ta?", va aborda teme precum necesitatea unei evaluari reale a pietei de publicitate, masurarea corecta a audientei TV, autoreglementarea din publicitatea online, provocarile masurarii indoor si stadiul pietei romanesti de advertising in comparatie cu celelalte tari europene.

Mediafax vorbeste despre masurarea publicitatii
IAA Romania (12 mai 2008)

"Tu cat dai pentru imaginea ta? este intrebarea lansata in cadrul conferintei "Mediafax Talks about Advertising Measuring," organizata de Mediafax si IAA Romania, dedicata exclusiv procesului de masurare a publicitatii, indiferent de mediul in care aceasta este difuzata.
de Andreea Pavel

Furnizorul roman de informatie generala si de afaceri reuneste specialisti in advertising din Romania si din strainatate la primul eveniment dedicat exclusiv procesului de masurare a publicitatii, indiferent de mediul in care aceasta este difuzata. Evenimentul va avea loc marti, 20 mai, la Clubul Taranului de la Muzeul Taranului Roman, incepand cu orele 9:30.

Asadar, conferinta Mediafax Talks about Advertising Measuring, cu titlul "Tu cat dai pentru imaginea ta?", va aborda teme ca necesitatea unei evaluari reale a pietei de publicitate, masurarea corecta a audientei TV, autoreglementarea din publicitatea online, provocarile masurarii indoor si stadiul pietei romanesti de advertising in comparatie cu celelalte tari europene.

Citeste articolul

Masurarea publicitatii - luata in vizor de Mediafax si IAA
IAA Romania (20 mai 2008)

Necesitatea unei evaluari reale a pietei de publicitate, masurarea corecta a audientei TV, autoreglementarea din publicitatea online, provocarile masurarii indoor si stadiul pietei romanesti de advertising in comparatie cu celelalte tari, toate acestea s-au dezbatut in cadrul conferintei "Mediafax Talks about Advertising Measuring," organizata de Mediafax si IAA.
de Andreea Pavel

In cursul zilei de azi, 20 mai, la Clubul Ţaranului Roman, a avut loc evenimentul "Mediafax Talks about Advertising", organizata de Mediafax si International Advertising Association Romania.

Conferinta a debutat cu panelul "Piata de publicitate din Romania - Overview (Volum, Interpretari, Tendinte)" moderat de Dan Petre - Managing Partner D&D Research si a gazduit vorbitori importanti.

Citeste tot articolul

Mediafax Talks about Advertising Measuring - primul eveniment consacrat masurarii publicitatii
Mediafax.ro (12 mai 2008)

BUCURESTI / 12:44, 12.05.2008 Mediafax, cel mai mare furnizor roman de informatie generala si de afaceri, reuneste, marti, 20 mai, specialisti in advertising din Romania si din strainatate, la primul eveniment dedicat exclusiv procesului de masurare a publicitatii, indiferent de mediul in care aceasta este difuzata.

Conferinta Mediafax Talks about Advertising Measuring, cu titlul "Tu cat dai pentru imaginea ta?", va aborda teme precum necesitatea unei evaluari reale a pietei de publicitate, masurarea corecta a audientei TV, autoreglementarea din publicitatea online, provocarile masurarii indoor si stadiul pietei romanesti de advertising in comparatie cu celelalte tari europene.

Citeste articolul

Piata media din Romania va ajunge la aproape 8 milioane de euro pana la sfarsitul lui 2008
Moneyline.ro (21 mai 2008)

Mihail Vartosu, presedinte onorific IAA Romania, a declarat in cadrul conferintei "Mediafax Talks about Advertising Measuring", ca piata media urmeaza sa ajunga la circa 7,9 milioane de euro, conform rate card-urilor, in timp ce cheltuielile nete sunt estimate la aproximativ 625 de milioane de euro.

"Suntem o tara subdezvoltata. Raportul dintre cheltuielile pentru televiziune si cele pentru alte medii sunt mult in favoarea televiziunii iar daca ne uitam la alte piete, observam un echilibru intre cheltuielile pe TV si cele pe print si se observa chiar investitii usor crescute pe internet. in perioada urmatoare vom vedea o crestere a cheltuielilor pentru publicitate pe internet", a precizat Mihai Vartosu. Aceasta a mai mentionat ca legislatia din tara noastra este permisiva, deoarece nu exista necesitatea de a capata o licenta pentru a opera un business in advertising.

Citeste articolul