Romania Construct Forum 2007 - Editia a doua

"Cu ce pret construim si vindem in 2008?"

26 noiembrie 2007, Howard Johnson Grand Plaza Hotel

Prezentare eveniment
Romania Construct Forum 2007

La aproape un an de la integrarea Romaniei in Uniunea Europeana, Mediafax a adus fata in fata jucatorii din domeniul constructiilor si autoritatile competente, pentru a analiza evolutia industriei si perspectivele de dezvoltare pentru anul 2008.

Astfel, luni, 26 noiembrie 2007, Mediafax a organizat cea de-a doua editie a celui mai mare eveniment al constructiilor romanesti - Romania Construct Forum 2007, manifestare care a asezat la masa discutiilor factori de decizie din administratie si ministere, producatori, dezvoltatori de proiecte si furnizori de solutii pentru piata locala a constructiilor.

Pe parcursul unei zile de prezentari si dezbateri, specialisti din sectorul constructiilor si domeniile adiacente (infrastructura, dezvoltare imobiliara, financiar etc.) au facut o analiza in perspectiva a industriei si au discutat despre oportunitati de investitii pe piata romaneasca de profil.

Totodata, participantii si vorbitorii invitati au discutat despre evolutia mediului de afaceri, despre standardele in productia si comertul cu materiale de constructii, analizand mediul autohton de vanzari si distributie.

O importanta deosebita a fost acordata investitiilor imobiliare, care de-a lungul ultimilor ani au fost unul dintre factorii principali de crestere pentru domeniul constructiilor romanesti.

La eveniment au participat reprezentanti ai companiilor de constructii, investitorilor din domeniu, furnizorilor de materiale de constructii si tehnologii, investitorilor pe piata imobiliara, companiilor din industria utilajelor pentru constructii, comerciantilor de materiale de constructii, institutiilor financiare care opereaza pe piata imobiliara de afaceri, companiilor de consultanta legala etc.

Editia a II-a a celei mai mari conferinte din industria constructiilor a fost organizata de Mediafax pentru a oferi participantilor informatiile de care au nevoie pentru a se diferentia de concurenta, pe o piata in continua dezvoltare.